Monday, June 15, 2009

kenangan pahit manis bulan ini



Hepi besday utk my son, Muhammad Azim Dhiyauddin yg ke 4 tahun. Aku rasa cukup hepi ari ni. Tepat jam 4.37 petang ( 15 Jun 2009 ). Anakku dari minggu lps asyik mintak hadiah Transformer yang dijual kat Stesen Minyak Petronas. Tapi ia dok kuar lagi. Aku rasa mainan anakku tu kalu dikira boleh beli Proton Exora dah sebuah. Tapi demi anakku, ku sanggup korbankan apa-apa je.




Dalam kegembiraan ini, aku terima berita rakan sekerjaku seorang guru Puan Fatimah bt Maidin meninggal dunia petang kelmarin ( Ahad,14 jun 2009 ) Begitulah adat dunia, setiap yang hidup akan pergi meninggalkan kita. Nasib kita belum tentu lagi. Pada jam 8.30 pagi aku sempat ziarah ke rumah arwah, ramai cikgu2 dtg, PPD pun ada, maklumlah kawan2 arwah dan kwn2 suami pun ramai cikgu. Takziah untuk Cikgu Wan Jali sekeluarga. Semoga rohnya dicucuri rahmat.



Tahniah juga untuk kawanku, Cikgu Hamidi yang berjaya convert subjek di IPGM, Kuala Terengganu. Belajar rajin2. Buat yg terbaik. Lawanya pagi ni pakai kopiah, macam orang balik haji je.
22 hb Jun kawan saya ni akan daftar utk belajar. Tahniah sekali lagi.

No comments: