Thursday, July 16, 2009

Sambutan Hari Guru Peringkat Daerah

Salam Hari Guru
Tidak salah rasanya saya ingin mengucapkan selamat hari Guru kepada semua guru di sekolah saya ( SK Sura, Dungun ) khasnya dan seluruh guru di serata tempat. Pada 19 Jun baru-baru ni ( Jumaat ) saya dan seorang kawan Cikgu Abu Hanipah terlibat dengan aktiviti Hari Guru iaitu gotong royong membersihkan kubur di Kampung Padang Pulut, Dungun. Penat juga lama tak menebas dan menebang.
Dua hari selepas itu, saya bersama Cg Abu terlibat sekali lagi dengan program PPD Dungun iaitu sanbutan Hari Guru Peringkat Daerah di Dewan SMK Padang Pulut pada 21 Jun 2009 ( Ahad ) dari jam 2.00 hingga 5.30 petang. Memang seronok tengok acara-acara dewan pada ketika itu. Ramai kawan lama saya jumpa. Majlis tersebut dirasmikan oleh YAB Ahli Parlimen Dungun. Syabas kepada guru-guru daerah Dungun.

No comments: